MENUKAR BACKGROUND LOGON WINDOW 7 DENGAN TWEAKSLOGON

Sabtu, 17 April 2010 6:15 PG by ABDUL RAHIM BIN HAMID
Disini saya ingin berkongsi dengan semua berkaitan dengan window 7.Sekiranya anda memakai window 7 anda mungkin boleh menukar background logon anda dengan menggunakan perisian tweakslogon.Anda boleh menukarkan background anda dengan gambar atau wallpaper yang anda semua mahu yang ada dalam komputer anda.Cara dia mudah sekali,anda boleh menukarkan dengan percuma.Saya dah mencuba di komputer saya.Hasilnya begini...

sebelum tukar:





selepas tukar dengan gambar:



Beginilah background logon saya selepas bertukar.Anda boleh download software tweakslogon ni dekat laman web:-

Klik di sini untuk download

Ini merupakan sedikit perkongsian dari saya mengenai window 7.Sekiranya anda memakai window 7 bolehlah mencuba.Sekiranya anda rasa menarik leh memakainya untuk logon laptop anda.Biar laptop lama asalkan window nyer baru kn.Selamat mencuba...

0 Response to "MENUKAR BACKGROUND LOGON WINDOW 7 DENGAN TWEAKSLOGON"

Catat Ulasan